An Unbiased View of webmehr.com

Wiki Article

علاوه بر این مطالب، تلاش برخی سرداران سپاه و رسانه‌های جمعی همراه آنان در راستای تخریب اركان نظام و كوشش برای ایجاد تفرقه در صفوف سیاسی جمهوری اسلامی ایران، امری غریب و باورنكردنی است كه خوش‌بینانه‌ترین عامل این اظهارات سنگر گرفتن در پناه رهبر معظم انقلاب برای توجیه اقدامات ناشایسته خود آن‌هاست. برخی رسانه‌ها، مخصوصاً رسانه ملی در خطر مصادره گروه‌های مشخص قرار گرفته و از رسالت جمعی و اهداف عالیه خارج می‌گردند. تأمل برانگیزتر این‌كه برای تقاضای اینجانب برای انتشار پاسخ، خود را در حصار آهنین امنیت می‌بینند و هیچ جوابی نمی‌دهند، حال آن‌كه به وفق قانون اساس‌نامه سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران «چنانچه در برنامه‌های پخش شده سازمان (اعم از خبری، ‌گزارشی، تولیدی در قالب‌های مختلف بیانی – تصویری و نمایشی) از شبكه‌های محلی، ‌سراسری و بین‌المللی و یا در اطلاعیه‌های صادره از سوی آن سازمان، مطالبی مشتمل بر توهین، افترا یا خلاف واقع نسبت به هر شخص (اعم از حقیقی یا حقوقی) باشد و یا به هر نحوی اظهارات اشخاص تحریف گردد، مراحلی بار احقاق حق ملی خواهد شد.

وي تاکيد کرد که ما مسير دستيابي کامل به تکنولوژي صلح آميز هسته اي را طي مي کنيم و فکر نمي کنيم که ميدان رقابت نظامي تسليحاتي مناسب افکار اسلامي ما باشد.

برای یک لحظه شوکه شدم. دیدم شوخی نمی کند. فکر کردم این هم تجربه ای است. تجربه ی وبلاگنویسی از داخل زندان. گفتم طبعا زندان شرایط خودش را دارد. باید ملاحظات و کنترل شما را بپذیرم ولی آن چه که می نویسم باید حرف های خودم باشد. شما فقط می توانید بگوئید بعضی چیز ها را ننویس. قبول کرد. توکل بر خدا شروع کردم به نوشتن. نمیدانم آیا هر روز اجازه میدهند یا گاه به گاه. هروقت اجازه دادند می نویسم. عجالتا روز اولی چند نکته را مطرح میکنم.

اگر مهدی هاشمی دستگیر شود، آیا شیوه اعتدال گرایانه هاشمی رفسنجانی کماکان ادامه می یابد؟

این پیشنهاد را دادم و رفتم و جلسه ما با کمیته منتخب به خوبی خاتمه یافت. اما فردای آن روز ورق برگشت. جمعیتی با حکم دادستانی آمدند و به دفتر من حمله آوردند. آنجا را مورد تجسس قرار دادند و به تجسس در وسایل نیز بسنده نکردند که حتی نوشته ها و نامه های شخصی و چکها و اسناد خصوصی من را نیز مورد تجسس قرار دادند و بردند. آخر امر نیز دفتر را پلمپ کردند و به آذوقه ای که به رسم هرساله برای اطعام مساکین در انجا انبار کرده بودم نیز توجهی نکردند و آنها را نیز مشمول توقیف خود قرار دادند و آقای داوری سردبیر سایت حزب اعتماد ملی را هم دستگیر و با خود بردند. کار پلمپ دفتر شخصی من تمام نشده بود که دفتر حزب اعتماد ملی را نیز که من دبیرکل آن هستم مورد تجسس قرار داده و وسایل و اسناد یک حزب ثبت شده در ذیل قوانین جمهوری اسلامی را نیز برخلاف قوانین کشور ضبط و سرانجام دفتر حزب را هم پلمپ کردند. به اینها نیز بسنده نشد که دکترعلیرضا بهشتی فرزند مرحوم آیت الله بهشتی و مهندس مرتضی الویری با آن سوابق انقلابی و داشتن سابقه نمایندگی مجلس و شهرداری تهران و سفارت جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی را نیز بازداشت کردند و دفتر موسسه نشر آثار مرحوم بهشتی به عنوان یکی از پایه گذاران جمهوری اسلامی هم در جمهوری اسلامی پلمپ شد.

این مقاله به شما توصیه می کند تا اطلاعات زیر را در رزومه کاری خود قرار دهید :

 وجود بخش بندی کامل مرتبط با انواع مشکلات افراد، مانند دعواهای خانوادگی، نحوه محاسبه مهریه و ...

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در زمان انتخابات بارها این جمله را گفتم که اگر وضع کنونی مملکت به همین منوال پیش رود ناخودآگاه به سمت پرتگاه خواهیم رفت.

این جناح می خواهد به هوادارانش بگوید همان طور که ما از اول گفته بودیم، جنبش سبز در پی انقلاب مخملی بود و این اعترافات نیز صحت ادعای ما را به اثبات می رساند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اطاعت از رهبری افزود: همگان به ویژه نیروهای انقلاب اسلامی باید پشت سر رهبری با حفظ و آرامش حرکت کنیم.

Page Content material The articles the thing is on the webpage is the same content material any readers will see. To edit this content material, click the " Edit This Web site" hyperlink (present me) plus the website page will modify to editing manner.

هاشمی حتی زمانی که زیر حجم سنگین ترین حملات طرفداران مسعود رجوی قرارگرفت، حاضر نشد واکنش نشان دهد.

قهرمان واقعی ما آنها هستند ... " و سپس دوباره با حالت بغض گفت "آقا من حالم خوب نیست ... حال خیلی از فیلمسازها خوب نیست ... خیلی از فیلمسازها امروز نیامدند و البته دلیلش بی حرمتی نبود بلكه مایل بودند در موقعیتی مناسبترحضورتان بیایند و حرفهاشان را با آقا بزنند .

بدین ترتیب این بار سند خود را دادم اما سفارشات لازم را هم کردم که مباد غفلتی که دادستان قبلی تهران مرتکب شده بود تکرار شود و پای واسطه هایی به ماجرا باز شود که به جای دادخواهی و دفاع از حق مظلوم و محاکمه ظالم، دست اندرکار تهدید و بی آبرو کردن یک فرد در خانواده و نزد آشنایان و همسایگان شوند و از دیگر سوی آبروی دستگاه قضا آن هم در کشوری اسلامی را به قیمت مصون ماندن ظالمان، چنین ارزان بفروشند. البته این را هم بگویم که در این جلسات که برای بررسی گزارش هایی از وقوع شکنجه و اعمال ناشایست انجام گرفته در زندان ها و پیگیری حوادث بعد از انتخابات تشکیل شده بود، باری از من پرسیدند که آیا تداوم جمع آوری اسناد شکنجه و تجاوز و کشتار مردم را به مصلحت می دانید و آیا ممکن نیست که این اسناد به دست نااهلان بیافتد؟ که من نیز در پاسخ گفتم این اسناد را در مکان محفوظی نگهداری می کنم و در صورت دستیابی به نتیجه، از بین خواهم برد و تاکید کردم که اسناد تجاوز و شکنجه هیچ مایه افتخار نیست که بخواهم آنها را در صندوقچه ای نگهدارم و یا بر دیوار بیاویزم. اسنادی است برای دستیابی به عدالت و ستاندن حق مظلوم از ظالم متجاوز که بعد از دستیابی به نتیجه، مرجح آن است که نابود شود و بوی متعفن و صورت آزاردهنده ظلم نهفته در آن از بین برود.

Report this wiki page